Zasady obsługi studentów w Dziekanacie Filii w czasie pandemii
Zasady obsługi studentów w Dziekanacie Filii
w czasie pandemii
- Wizyty interesantów należy ograniczyć do niezbędnego minimum, realizując obsługę administracyjną w sposób zdalny.
- Wnioski, podania i odwołania składane do Rektora, Prorektora, Dziekana i Prodziekana należy kierować drogą mailową, odpowiednio na adresy pracowników Dziekanatu Filii. https://jg.ue.wroc.pl/studenci/4540/dziekanat_filii.html
- Podania można również przesyłać na adres Dziekanatu Filii tradycyjną pocztą lub korzystać z wrzutni z napisem „Dziekanat”, znajdującej się przy wejściu głównym do budynku A (ul. Nowowiejska 3)
- Po rozpatrzeniu sprawy decyzja przekazywana jest studentowi poprzez USOSweb lub e-mailem.
- Formularze podań znajdują się w zakładce Studenci/Podania formularze i terminy https://jg.ue.wroc.pl/studenci/3813/podania_formularze_i_terminy.html
- W sytuacjach wyjątkowych dopuszcza się osobistą wizytę w Dziekanacie Filii, w szczególności w celu odbioru dokumentów.
- Czas przebywania w Dziekanacie Filii należy skrócić do niezbędnego minimum. W związku z tym, Student powinien wcześniej zgłosić zapotrzebowanie na dokumenty.
- Osobiste załatwianie spraw przez studentów powinno się odbywać po wcześniejszym (z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem) powiadomieniu mailowym (instrukcja kalendarz) lub telefonicznym.
- W Dziekanacie Filii może przebywać tylko 1 Student.
- Studenci oczekujący przed Dziekanatem Filii mają obowiązek zachowywać dystans społeczny między sobą, wynoszący min. 1,5 m.
- Student wchodząc do budynków Uczelni i do Dziekanatu Filii zobowiązany jest posiadać maskę zasłaniającą usta i nos, własny długopis oraz zdezynfekować ręce.
- Studenci nieprzestrzegający powyższych procedur nie będą obsługiwani.