Publikacje naukowe w latach 1994-2012

  1. Analiza i ocena korzyści na poziomie regionalnym w związku z pomocą publiczną udzielaną przez dolnośląskie samorządy inwestorom zagranicznym / Tomasz Kołakowski, Andrzej Raszkowski.// W: Badanie atrakcyjności inwestycyjnej i potencjału gospodarczego Dolnego Śląska w ujęciu lokalnym : raport. Warszawa, 2011. - S. 169-240 rys. tab. wykr..
  2. Atrakcyjność inwestycyjna regionów - wybrane zagadnienia / Andrzej Raszkowski.// Ekonomia = Economics. - 2011, nr 5 (17), s. 258-272 tab.
  3. Badanie efektywności pomocy publicznej udzielonej przez samorządy inwestorom zagranicznym na przykładzie WSSE "INVEST-PARK" / Tomasz Kołakowski, Andrzej Raszkowski.// W: Gospodarka w teorii i praktyce. Wrocław, 2012. - S. 383 - 397 rys. tab..
  4. The chosen determinants of investment attractiveness of regions / Andrzej Raszkowski.// W: Vlada ì bìznes : aktual`nì problemi partnerstva / red. A. F. Mel`nik. Ternopìl`: „Krok”, 2013. s. 239-244.
  5. City brand in relation to local development / Andrzej Raszkowski.// Nauki Społeczne = Social Sciences. - 2012, nr 1(5), s. 139-149 rys. tab.
  6. City promotion strategy success factors / Andrzej Raszkowski.// W: Ekonomìčnij ì socìal´nij rozvitok Ukraïni v XXI stolìttì : nacìonal´na ìdentičnìst´ ta tendenčìï globalizacìï : Ternopil´, 21-23 lûtogo 2013. Častina 1. Ternopil´, 2013. s. 330-333.
  7. Corporate Identity na rzecz promocji samorządów / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : publikacja podsumowująca. Wrocław, 2011. s. 52-53.
  8. Creativity in relation to territorial units / Andrzej Raszkowski.// W: Publìčne upravlìnnâ ta regìonal`na polìtika w kraïnah Čentral`noï ì Shìdnoï Evropi : Ternopìl`, 22 žovtnâ 2012. Ternopìl`, 2012. s. 197-200.
  9. Culture-based creativity in business strategies of economic enteties / Andrzej Raszkowski.// W: Ìnnovacìjnì procesi ekonomìčnogo ta socìal`no-kul`turnogo rozvitku : vìtčiznânij ta zarubìžnij dosvìd: 25-26 kvìtnâ 2013. Ternopìl`, 2013. s. 214-215.
  10. Czynniki konkurencyjności regionów / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2005, nr 1083, s. 66-73 tab.
  11. Czynniki konkurencyjności w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2011, nr 180, s. 26-35 tab.
  12. Czynniki sukcesu strategii promocji miasta / Andrzej Raszkowski.// W: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Strategie marketingowe miast i regionów. Szczecin, 2012. - S. 385-398 rys..
  13. Elementy kreowania wizerunku gminy / Andrzej Raszkowski.// W: Jednostki samorządu terytorialnego w procesie rozwoju regionalnego w zintegrowanej Europie. Kielce, 2008. - S. 382-389.
  14. Elementy nowego modelu zarządzania usługami publicznymi (new public management) / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : materiały informacyjne. Cz. III/III : Nowoczesne technologie dla sektora publicznego ; Dobre praktyki w zarządzaniu urzędem. Wrocław, 2011. s. 28-29.
  15. Emocjonalne wymiary marki miasta / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2013, nr 284, s. 81 - 89
  16. Gospodarka oparta na wiedzy i innowacji a rozwój regionalny / Andrzej Raszkowski.// W: Gospodarka Polski na początku XXI wieku. Kraków, 2007. - S. 313-321.
  17. The Importance of City Image in Socio-Economic Development / Andrzej Raszkowski.// W: Rozwój zrównoważony i problemy obszarów wiejskich. Rzeszów, 2012. - S. 335-344 rys. tab..
  18. Innowacyjność europejskiej przestrzeni regionalnej a dynamika rozwoju gospodarczego / Beata Bal-Domańska, Ryszard Brol, Dariusz Głuszczuk, Małgorzata Markowska, Andrzej Raszkowski, Elżbieta Sobczak, Danuta Strahl, Andrzej Sztando, Jacek Welc. - Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny, 2010.
  19. Innowacyjność i kreatywność w odniesieniu do rozwoju regionalnego / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2010, nr 110, s. 57-65 bibliog.
  20. Kapitał marki / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości : refleksje społeczno-gospodarcze. - 2005, nr 7 (2), s. 51-58 rys. tab.
  21. Konkurencyjność regionów a innowacyjność / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2008, nr 29, s. 9-16 wykr.
  22. Konsensus społeczności lokalnych, regionalnych na rzecz rozwoju innowacji / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : publikacja podsumowująca. Wrocław, 2011. s. 67-68.
  23. Marka lokalna (regionalna) / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2006, nr 1124, s. 382 - 387
  24. Marka miasta w odniesieniu do rozwoju lokalnego / Andrzej Raszkowski.// W: Rozwój lokalny i regionalny. Poznań, 2011. - S. 215 - 224 rys. tab..
  25. Marka w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// W: Współczesne wyzwania miast i regionów. Łódź, 2009. - S. 205-217.
  26. Marketing miejsc w odniesieniu do konkurencyjności regionów / Andrzej Raszkowski.// W: Institucionalizacja strukturnoi polityki na regional´nomu ta municipal´nomu rivnah : vseukrains´ka naukovo-prakticna konferencja z miznarodnou ucastu : Ternopil´, 27-28 žovtnâ 2011. Ternopil´, 2011. s. 149-152.
  27. Marketing terytorialny a konkurencyjność regionalna / Andrzej Raszkowski.// W: Konkurencyjność regionalna. Warszawa, 2012. - S. 152-170 rys. tab..
  28. Marketing terytorialny w aspekcie wspierania rozwoju gospodarczego regionu / Andrzej Raszkowski.// W: Ewaluacja rozwoju regionu w wymiarze społecznym, gospodarczym i środowiskowym. Opole, 2009. - S. 212-221.
  29. Marketyzacja usług publicznych (wybrane problemy) / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2006, nr 1145, s. 132-139 tab.
  30. Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby / Andrzej Raszkowski.// W: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu terytorialnego / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. Szczecin, 2011. - S. 143-154 tab..
  31. Mierzenie satysfakcji klienta wewnętrznego i zewnętrznego w JST / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : materiały informacyjne. Cz. II/III : Kształtowanie polityki jakości w urzędzie ; Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publiczne. Wrocław, 2011. s. 28-30.
  32. Motywowanie w organizacji (wybrane problemy) / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości : refleksje społeczno-gospodarcze. - 2004, nr 5 (2), s. 51-62
  33. Nowe trendy w marketingu miejsc / Andrzej Raszkowski.// W: Przestrzeń a rozwój. Wrocław, 2011. - S. 319-327 rys..
  34. Obszary kształtowania konsensusu społeczności regionalnych na rzecz innowacji na przykładzie regionalnych strategii innowacji / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2011, nr 152, s. 447-457 tab. wykr.
  35. Place branding in the aspect of regional development / Andrzej Raszkowski.// W: Ekonomìčnij ì socìal´nij rozvitok Ukraïni v XXI stolìttì : nacìonal´na ìdentičnìst´ ta tendenčìï globalizacìï. Častina 1 : Ternopil´, 22-24 lûtogo 2012. Ternopil´, 2012. s. 289-290.
  36. Podstawowe zasady promocji regionu / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : publikacja podsumowująca. Wrocław, 2011. s. 69-75.
  37. Polska jako region markowy / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2004, nr 1023, s. 416-422 rys.
  38. Problemy budowy silnej marki w Polsce / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2003, nr 979, s. 632 - 637
  39. Produkty turystyczne w procesie promocji jednostek samorządu terytorialnego / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : materiały informacyjne. Cz. I/III : Fundusze zewnętrzne UE i EOG jako wsparcie dla rozwoju lokalnego i podnoszenia jakości pracy administracji samorządowej ; Marketing i promocja regionu. Wrocław, 2011. s. 28-29.
  40. Produkty turystyczne w procesie promocji jednostek samorządy terytorialnego / Andrzej Raszkowski.// W: Profesjonalizm w Zarządzaniu Dolnośląskim Urzędem : materiały informacyjne. Cz. I/III : Fundusze zewnętrzne UE i EOG jako wsparcie dla rozwoju lokalnego i podnoszenia jakości pracy administracji samorządowej ; Marketing i promocja regionu. Wrocław, 2011. s. 26-28.
  41. Program TACIS w państwach postsowieckich / Andrzej Raszkowski.// Ekonomia = Economics. - 2011, nr 4 (16), s. 436 - 445 rys. tab. wykr.
  42. Promotion mix w strategii promocji miasta / Andrzej Raszkowski.// W: Gospodarka lokalna w teorii i praktyce. Wrocław, 2012. - S. 417 - 425 rys. tab..
  43. Przemysły kreatywne na rzecz rozwoju regionalnego / Andrzej Raszkowski.// Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. - 2013, T. 153, s. 222-234
  44. Przesłanki promocji miast i regionów / Andrzej Raszkowski.// W: Marketing przyszłości. Trendy, strategie, instrumenty. Szczecin, 2010. - S. 377-387.
  45. Rankingi marek narodowych na przykładzie raportu Brand Finance / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2013, nr 281, s. 130-139
  46. The reasons behind marketing orientation of territorial units / Andrzej Raszkowski.// W: Formuvannâ edinogo naukovogo prostoru Evropi ta zavdannâ ekonomìčnoï nauki : Ternopìl`, 23-24 kvìtnâ 2013. Ternopìl`, 2013. s. 20-21.
  47. Rola innowacji w konkurencyjności regionów / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - 2005, nr 1095, s. 54-62 rys.
  48. Rola wizerunku w odniesieniu do rozwoju społeczno-gospodarczego miasta / Andrzej Raszkowski.// W: Studia Miejskie. Opole, 2012. - S. 81-89 rys. tab..
  49. Selected aspects of territorial units promotion / Andrzej Raszkowski.// W: Regional Development and Planning. Vol. 2, Issue 2 : Ústí nad Labem 25 -25 June 2010 [Dokument elektroniczny] / ed. Miloslav Šašek. Ústí nad Labem , 2010. s. 209-216.
  50. Selected factors contributing to the success of city promotion / Andrzej Raszkowski.// W: Regional Development and Planning: Proceedings of the 12th International Conference: Social and Economic development and Regional Politics. Vol. 4, Iss. 4 / edited by Petr Hlaváček, Petra Olšová. Usti nad Labem, 2012 s. 91-104.
  51. Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego - wybrane zagadnienia / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy zarządzania, finansów i marketingu. - 2013, nr 28, s. 119-127
  52. Strategia promocji miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2011, nr 179, s. 173-183 rys. tab.
  53. Strategie marki / Andrzej Raszkowski.// W: Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach rynku i konkurencji- wybrane problemy. Wrocław, 2006. - S. 189- 198 tab..
  54. System całościowej identyfikacji w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// W: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej / red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. Szczecin, 2009. - S. 666-672 rys..
  55. Territorial marketing in relation to factors of regional competitiveness / Andrzej Raszkowski.// W: Regional Development and Planning. Vol. 3, Issue 3 : Ústí nad Labem 24-25 June 2011 [Dokument elektroniczny] / ed. Miloslav Šašek. Ústí nad Labem, 2012. s. 115-121.
  56. The Importance of City Imagein Socio-Economic Development / Andrzej Raszkowski.// Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. - 2012, z. 29, s. 335-344
  57. Wybrane aspekty orientacji marketingowej jednostek terytorialnych / Andrzej Raszkowski.// W: Problemy rozwoju regionalnego. Wrocław, 2012. - S. 470 - 479 rys..
  58. Wybrane aspekty promocji miast i regionów w marketingu terytorialnym / Andrzej Raszkowski.// Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2009, nr 46, s. 222-229 rys.
  59. Wybrane czynniki konkurencyjności regionów a ich potencjał konkurencyjny / Andrzej Raszkowski.// W: W kierunku gospodarki opartej na wiedzy : innowacyjność, konkurencyjność, współpraca w regionie. Kielce, 2006. - S. 366-375.
  60. Wybrane czynniki rozwoju społeczno-gospodarczego / Andrzej Raszkowski.// W: Wybrane aspekty przemian strukturalnych. Katowice, 2011. - S. 13-22 tab..
  61. Wzrost znaczenia niematerialnych czynników konkurencyjności regionów / Andrzej Raszkowski.// W: Konkurencyjność i innowacyjność regionów w warunkach globalizacji i metropolizacji przestrzeni. Kielce, 2007. - S. 528-535.
  62. Zestawienie kreatywności krajów na przykładzie Global Creativity Index / Andrzej Raszkowski.// Ekonomia = Economics. - 2012, nr 2(19), s. 9-23 rys. tab.
  63. Znaczenie kreatywności opartej na kulturze (culture-based creativity) w rozwoju gospodarczym na przykładzie strategii biznesowych / Andrzej Raszkowski.// W: Rozwój gospodarki kreatywnej na obszarach metropolitalnych. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013 s. 67-81.
  64. Znaczenie marki produktu w rozwoju przedsiębiorczości regionu / Andrzej Raszkowski.// W: Wiedza, innowacyjność, przedsiębiorczość a rozwój regionów. Łódź, 2004. - S. 285-292.
  65. Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów / Andrzej Raszkowski.// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. - 2008, nr 511, s. 321-328 tab.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem