Początek roku w Wirtualnej Studenckiej Firmie Konsultingowej

Sprawozdanie z działalności Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej miesiąc: styczeń

Dzień: 5.01.2017 r.

Pierwsze spotkanie w Nowym Roku! Wypoczęci i gotowi do działania pracownicy Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej rozpoczęli swój dzień pracy od omówienia z Zarządem planów na dalszą działalność firmy. Następnie poszczególnym działom zostały rozdysponowane zadania na bieżący dzień. Dział Sekretariatu, Księgowości i Kadr zajmował się dotychczasowymi, cyklicznymi obowiązkami, które polegają między innymi na: aktualizacji umów oraz list obecności, rozliczeniu i przygotowaniu nowych szablonów rewersów. Ponadto pracownicy działu potwierdzali zgodność danych identyfikacyjnych pracowników, przygotowywali i wysyłali ofertę handlową. Dział Analiz kontynuował pracę nad projektem IGLOTEX oraz Catalyst. Natomiast Dział Rozwoju przygotował oraz zaprezentował całemu zespołowi prezentację multimedialną z wynikami oraz wnioskami dot. wewnętrznego wizerunku WSFK. Dodatkowo jak zawsze zadbał o dodanie nowych zdjęć oraz informacji na tablicy znajdującej się w budynku A. W ramach podstawowych obowiązków przygotowano i przesłano pismo oraz ofertę współpracy do kolejnych przedsiębiorstw funkcjonujących w powiecie jeleniogórskim. Zarząd podjął pracę nad draftem umowy sponsorskiej dla przedsiębiorstwa Dr. Schneider Automotive Polska Sp. z o.o. oraz przygotowaniem dalszej strategii działania ukierunkowanej na zdobywanie kolejnych znaczących klientów dla WSFK.

1

Zdj.1. Dział Księgowości WSFK

Dzień 19.01.2017r.

Rozpoczęliśmy pracę o godzinie 17:00. Na początku Prezes Zarządu Ewelina Sobczak przedstawiła nam plan pracy na dzisiejszy dzień oraz omówiła zadania poszczególnych działów, następnie wspólnie konsultowaliśmy pomysły na rozwój WSFK, które zaproponował nam prof. Eugeniusz Gatnar. Po rozdzieleniu zadań każdy dział rozpoczął pracę.

Dział Analiz kontynuował pracę nad projektem Iglotex. Kolejnym etapem pracy w tym projekcie było podzielenie zespołu na grupy i wykonanie wykresów rozpoznawalności marki do jej ceny. Od godz. 18:00 rozpoczęliśmy współpracę z Panem dr Tomaszem Brzozowskim. Pan doktor zaprezentował nam sposób przygotowania arkusza w programie Excel, który umożliwi realizację projektu dla Dr. Schneider Automotive Polska Sp. z o.o.. Dział Księgowości przygotował wizytówki firmowe dla członków zarządu oraz dokumenty dotyczące wypowiedzenia umowy. Dodatkowo trwały prace nad uaktualnieniem polityki rachunkowej firmy. Dział Rozwoju przygotował prezentację dotyczącą rozpoznawalności Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej. Jak co tydzień uaktualniono tablicę informacyjną. Dział zakończył również pracę nad stworzeniem profesjonalnej oferty skierowanej do przedsiębiorstw zainteresowanych współpracą z naszą firmą oraz rozesłał ją do potencjalnych zleceniodawców. Sekretariat wykonywał swoje podstawowe obowiązki związane z codziennym funkcjonowaniem firmy. Dział Promocji, jak co tydzień uaktualnił stronę firmy na portalu społecznościowym o opisy naszej pracy i zdjęcia ze spotkania z prof. Eugeniuszem Gatnarem. W związku nadchodzącą rekrutacją do działu przygotowano schemat rozmowy kwalifikacyjnej oraz opracowano pytania dla potencjalnych pracowników. Zarząd pracował nad wdrożeniem pomysłów zaproponowanych przez naszego gościa prof. Eugeniusza Gatnara oraz odbył spotkanie się z Radą Nadzorczą Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej.

2

Zdj.2. Spotkanie z prof. Eugeniuszem Gatnarem

Dzień 26.01.2017 r.

Jak zawsze w czwartek o godzinie 17.00, zaczęliśmy kolejny pracowity dzień w Firmie. Dział Księgowości przeprowadził inwentaryzacje oraz sporządził audyt personalny WSFK. Dział Promocji zajął się poprawieniem broszury promocyjnej skierowanej do przedsiębiorstw i uaktualnieniem strony WSFK na portalu społecznościowym. Dział Analiz podjął działania w sprawie stworzenia schematu dotyczącego korelacji rozpoznawalności produktów pod względem stosunku ceny do marki dla firmy Iglotex. Sekretariat skontaktował się z byłą pracownicą w sprawie rozwiązania umowy, zajął się zaprojektowaniem formularza rozliczenia pracowników z dnia pracy, oraz bieżącymi, cotygodniowymi obowiązkami. Zarząd nawiązał kontakt z firmą Dr. Schneider Automotive Polska Sp. z o.o., zajął się również organizacją wyjazdu integracyjnego i restrukturyzacją przedsiębiorstwa. Dział Rozwoju uaktualnił tablice WSFK, sporządził sprawozdanie z dnia pracy, przesłał oferty do kolejnych przedsiębiorstw. Stażyści tego działu przygotowali folder informacyjny oraz napisali oficjalny wniosek o dofinansowanie dla klubu Szachowego Jelonka.

3

Zdj.3. Zarząd WSFK

Tak oto kończy się pierwszy miesiąc roku 2017 w Wirtualnej Studenckiej Firmie Konsultingowej. W lutym każdy z nas skupił się na swoich podstawowych uczelnianych obowiązkach i na wydarzeniu, które narusza spokój każdego studenta – a mianowicie na SESJI. Na szczęście i w tym semestrze nasi pracownicy wyszli z niej zwycięsko, w nagrodę mogąc się cieszyć upragnioną przerwą międzysemestralną. Pełni sił i zapału do pracy spotykamy się ponownie dziewiątego marca, ale o tym co u nas się działo, dowiecie się w kolejnej porcji sprawozdań, tworzonych przez wszystkich pracowników VSC Sp. z o.o.

Zespół Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej

V-Student Consulting Sp. z o.o.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem