Dzień: 20.10.2016 r.
Na spotkaniu WSFK przedstawiono pracownikom rozplanowane zadania dla poszczególnych działów oraz harmonogram działań na najbliższe spotkania firmy. Następnie odbyło się szkolenie wprowadzające nowych pracowników w realia funkcjonowania firmy oraz indywidualne zdjęcia prezentujące sylwetki nowych pracowników. Najważniejszym elementem spotkania było przeprowadzone przez dr Welca szkolenie wprowadzające do nowego projektu analitycznego pt. "Ocena konsumencka wybranych marek żywności mrożonej a ich ceny detaliczne". Po szkoleniach wszystkie zespoły z zapałem podjęły pracę nad swoimi bieżącymi zadaniami.
Dzień: 20.10.2016 r.
Na spotkaniu WSFK przedstawiono pracownikom rozplanowane zadania dla poszczególnych działów oraz harmonogram działań na najbliższe spotkania firmy. Następnie odbyło się szkolenie wprowadzające nowych pracowników w realia funkcjonowania firmy oraz indywidualne zdjęcia prezentujące sylwetki nowych pracowników. Najważniejszym elementem spotkania było przeprowadzone przez dr Welca szkolenie wprowadzające do nowego projektu analitycznego pt. „Ocena konsumencka wybranych marek żywności mrożonej a ich ceny detaliczne”. Po szkoleniach wszystkie zespoły z zapałem podjęły pracę nad swoimi bieżącymi zadaniami.
Dzień: 27.10.2016 r.
Po szybkiej odprawie wszyscy pracownicy pełni energii ruszyli do realizacji swoich zadań. Dział Księgowości przy współpracy z Działem Sekretariatu i Kadr pracował nad aktualizacją umów oraz list obecności. Ponadto stworzył dla nowych pracowników teczki akt osobowych. W tym czasie Dział Promocji i Rozwoju zajmował się wewnętrznym marketingiem przedsiębiorstwa. Wspólnie przygotowano wpisy na portal społecznościowy facebook.com firmy oraz postanowiono, jakie treści w przyszłości będą na nim udostępniane. Została także uaktualniona tablica Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej znajdująca się w budynku A przy ul. Nowowiejskiej 3. Na tablicy przedstawiono nową strukturę naszej firmy wraz ze zdjęciami wszystkich pracowników. Dział Analiz planował pracę nad nowym projektem firmy Iglotex. Pod koniec dnia została stworzona wstępna ankieta dotycząca znajomości marki. Wypisano również wszystkie niezbędne dane dotyczące produktów i konkurencji Iglotexu. Zarząd zajmował się bieżącymi sprawami, nadzorował naszą pracę, omawiał z pracownikami ich nowe miejsca pracy, planował przyszłe zadania dla poszczególnych działów, a także prowadził ważne rozmowy z Radą Nadzorczą.
Drogi czytelniku pamiętaj, że to dopiero początek naszej pracy i fundament do przyszłych sukcesów Wirtualnej Studenckiej Firmy Konsultingowej !
Monika Dubarek, Specjalista ds. Analiz
Rafał Gargała, Kierownik działu Promocji
Ewelina Sobczak, Prezes WSFK