Za nami kolejny pracowity dzień. Czwartkowe spotkanie trwa tylko trzy godziny, jednakże dla pełnego zapału grona pracowników stanowi idealny czas na dopracowywanie wielu ważnych kwestii.
Na samym początku spotkania Zarząd dokładnie omówił przebieg Dnia Otwartego naszej firmy, który odbędzie się już 24 marca. Ustalono także szczegóły związane z planowaną rekrutacją pracowników. W związku z tym, że niedawno zakończył się semestr, obowiązkiem kierowników i Zarządu było sporządzenie okresowej oceny pracowników. W międzyczasie Dział Księgowości zajmował się ankietami związanymi z projektem zleconym przez Urząd Miasta. Nasze pracownice idealnie poradziły sobie z tym zadaniem. Dział Promocji i Rozwoju pracuje nad sprawami związanymi z organizacją Dnia Otwartego Wydziału, a także naszej firmy. Imprezy wówczas organizowane, umożliwią nie tylko promocję Wydziału, ale również zainteresowanie Wirtualną Studencką Firmą Konsultingową wielu studentów i uczniów z zaprzyjaźnionych szkół średnich. Pracownicy sporządzali tekst ulotki informacyjnej, prezentację multimedialną o naszej firmie oraz stworzyli ankietę dotyczącą działalności V-Student Consulting. Dział Analiz również nie narzekał na brak obowiązków. Przede wszystkim zajął się projektem dotyczącym rynku Catalyst oraz związaną z nim prezentacją, którą pracownicy przedstawią na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie podczas kwietniowego wyjazdu studyjnego. Ponadto kilka osób zajęło się podsumowaniem dotyczącym użyteczności wybranych wskaźników finansowych w prognozowaniu upadłości spółek giełdowych. Sekretariat dokonał archiwizacji okresowej oceny pracowników, a także zajął się wydrukiem sporządzonych przez Dział Promocji i Rozwoju ankiet.
Wiele pracy jeszcze przed nami w związku z realizowanymi projektami. Więcej informacji o nich już niebawem pojawi się na stronie firmy. Ponadto zapraszamy wszystkich zainteresowanych na zbliżający się Dzień Otwarty.
Natalia Namirowska
Dział Promocji i Rozwoju
Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa
V-Student Consulting
Dział Promocji i Rozwoju