Za nami kolejny pracowity dzień w siedzibie V-Student Consulting. Na swój sposób również wyjątkowy, a to z powodu poszerzenia naszego grona o kilkoro nowych pracowników. Chociaż pierwsze chwile w nowej pracy zazwyczaj bywają stresujące, dla przyjętych do firmy kolegów i koleżanek stanowiły przede wszystkim niemałe wyzwanie. Należało mu sprostać pomimo nerwów. Zarówno Ci początkujący, jak i bardziej doświadczeni pracownicy, przyjęli nowe zadania z niemałym entuzjazmem.
Harmonogram działań obowiązujący przez bieżący semestr, przedstawiony i uzgodniony z kierownikami działów przez Zarząd, był jasny i przejrzysty. Podczas spotkania dział Kadr i Sekretariat miały za zadanie sporządzić umowy o pracę oraz zaprojektować identyfikatory dla osób przyjętych w wyniku przeprowadzonej ostatnio rekrutacji. Wielu z naszych pracowników wzbogaciło swoje portfolio o certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu z systemu SAP, których kopie znalazły się już w aktach osobowych. Przy Sekcji Promocji i Rozwoju aktualne problemy rozwiązano dzięki burzy mózgów. Związana była ona z oceną oraz planem aktualizacji dotychczas stosowanych narzędzi marketingu wewnętrznego oraz modernizacji naszej strony internetowej. Pomysłów było wiele, a w efekcie pracownicy tego działu w najbliższym czasie zadbają o odświeżenie wizerunku VSC. W planach została uwzględniona także współpraca z symulacyjnym biurem podróży Sales Tour z Suwałk. W związku z tym stworzono zindywidualizowaną ofertę usług naszej firmy. Grupa działająca przy Dziale Analiz zajęła się utworzeniem wzoru certyfikatu, jaki firma LBF mogłaby wystawić w celu potwierdzenia realizacji projektu dotyczącego bazy danych potencjalnych klientów przedsiębiorstwa. Zostały też poczynione pierwsze kroki w kierunku utworzenia ankiety, która ma za zadanie przeanalizować potrzeby kulturalne mieszkańców miasta ze szczególnym uwzględnieniem instytucji kultury dotowanych przez Urząd Miasta i Gminy Jelenia Góra. Księgowość pracowała w tym czasie nad ewidencją środków trwałych oraz stworzeniem spisu z natury. Sporządzenie regulaminu wynagrodzeń nie należało do łatwych zadań, jednak zespół bezproblemowo dał sobie radę z tą kwestią. Istotnym dla realizacji wyżej wspomnianego projektu wątkiem zajmował się Zarząd, a mianowicie odpowiadał za opracowanie oficjalnego pisma skierowanego do Urzędu Miasta. W międzyczasie utworzył protokół związany z wynikami zeszłotygodniowej rekrutacji oraz opatrzył każdą nową umowę o pracę stosownym podpisem. Dodatkowo jak zawsze służył pomocą pozostałym Działom.
Wraz z nowym rokiem akademickim pojawiły się nowe pomysły, a zapał do pracy nie opuszczał naszych pracowników ani na moment. Kwestią czasu jest wypracowanie kolejnych owoców naszej pracy.
Natalia Namirowska
Dział Promocji i Rozwoju
Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa
V-Student Consulting