Wypoczęci i pełni zapału – wracamy do pracy w naszej firmie! W czwartek, 16 października 2014 roku, miało miejsce pierwsze w roku akademickim 2014/2015 spotkanie pracowników i opiekunów firmy. Tego samego dnia przeprowadziliśmy dziesięć rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, którzy nadesłali swoje aplikacje w procesie rekrutacji. Potrzeby w tym zakresie zgłosiły aż trzy działy naszej firmy. Podczas selekcji udało nam się obsadzić wszystkie wolne wakaty. Największym zainteresowaniem aplikantów cieszył się Dział Promocji i Rozwoju. Kandydaci widzieli siebie przede wszystkim w roli pracowników zajmujących się działaniami w zakresie marketingu i rozwoju firmy. W związku z tym sekcji przybędzie trzech pracowników zatrudnionych w ramach umowy o pracę oraz stażysta. Szeregi pozostałych działów również zostały zasilone o nowych pracowników. W Dziale Analiz swoje miejsce odnajdzie trzech stażystów, natomiast w Sekretariacie w ramach umowy o pracę zatrudniliśmy dwie osoby.
Wraz z nowym rokiem akademickim pojawiły się kolejne przedsięwzięcia. Firma w najbliższym czasie zajmie się realizacją dwóch projektów. Jeden z nich dotyczy przewidywania upadłości spółek giełdowych na podstawie ich wskaźników finansowych. Będzie to studium przypadków z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, obejmujące dane z lat 2009-2014. Część pracowników naszej firmy zostanie przydzielona do realizacji drugiego z projektów, którego odbiorcą będzie Urząd Miasta Jelenia Góra.
W czasie dnia pracy Dział Księgowości tworzył bilans otwarcia, spis z natury, karty środków trwałych oraz plan kont. Sekretariat skupił swoje działania na przeprowadzeniu archiwizacji dokumentów, która wbrew pozorom nie jest procesem łatwym. Dział Promocji i Rozwoju także rozpoczął proces archiwizacji danych.
Pierwsze tegoroczne spotkanie napawa nas ogromnym optymizmem. Mamy nadzieję, iż bieżący rok akademicki pozwoli nam dalej rozwijać firmę i nabywać nowe doświadczenia.
Joanna Dubiel
Dział Promocji i Rozwoju
Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa
V-Student Consulting