29.05.2014 r.

Dzisiejsze spotkanie w siedzibie V-Student Consulting przebiegało pod znakiem intensywnych prac związanych przede wszystkim z kontynuacją realizowanych do tej pory zadań projektowych.

W południe część pracowników należących do zespołu ofertowego, złożona z kierowników poszczególnych działów i członków Zarządu, przeprowadziła rozmowy telefoniczne z wybranymi polskimi firmami symulacyjnymi działającymi w ramach sieci CENSYM. Celem tego działania jest przedstawienie oferty przedsiębiorstwa oraz nawiązanie współpracy pomiędzy firmami. W trakcie dzisiejszego spotkania specjalny zespół pracowników, powołany w sprawie wykonania projektu dla przedsiębiorstwa LBF, kontynuował pracę nad tym zleceniem. Do pracy zaangażowano również stażystę. Wspólnie uzupełnili oni dotychczas utworzoną bazę o dane kolejnych potencjalnych klientów. W trakcie spotkania Dział Księgowości dokonał ostatecznej korekty ewidencji środków trwałych, środków trwałych małej wartości, materiałów biurowych, wartości niematerialnych, prawnych i wyposażenia oraz uzupełnił karty środków trwałych. Natomiast Dział Promocji i Rozwoju zajmował się analizą wyglądu i treści zamieszczonych na stronie internetowej V-Student Consulting oraz poznawał podstawowe założenia związane ze stosowaniem jednego z najpopularniejszych obecnie narzędzi marketingowych, a mianowicie prowadzeniem fanpage na portalu Facebook. Sukcesem zakończył się jeden z kroków związanych z realizacją projektu dla Jutrzenka Colian. Dział Analiz ukończył dziś wstępną wersję raportu z przeprowadzonych badań.

Z każdym tygodniem działalności przybywa nam wiele nowych, stanowiących wyzwanie zadań. Jednak pracownicy wciąż są pełni zapału i pozytywnego nastawienia co do realizacji założonego planu.


Oskar Zych

Dział Promocji i Rozwoju
Wirtualna Studencka Firma Konsultingowa
V-Student Consulting


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem