Misja Firmy
„Wirtualna firma – realne sukcesy”
Wizja Firmy
„Na przestrzeni najbliższych lat pragniemy stać się najlepszą studencką firmą konsultingową na świecie. Nieustanne samodoskonalenie i podnoszenie kwalifikacji umożliwi nam poszerzenie
oferty od tworzenia prostych baz danych do kompleksowych analiz. Poprzez nieszablonowość i wzajemną uczciwość zdobędziemy zaufanie stałych klientów. Rozwijając dynamicznie naszą firmę będziemy
aktywnie wspierać doskonalenie kultury jakości kształcenia na Wydziale zbliżając jego ofertę edukacyjną do środowiska rynku pracy”.
Cele strategiczne, funkcjonalne oraz operacyjne
- Głównym celem strategicznym Firmy jest – zdobycie pozycji lidera na rynku usług konsultingowych na poziomie wirtualnych studenckich firm konsultingowych do 2020 roku.
- Cele funkcjonalne
Lp.
|
Cele funkcjonalne
|
Sposób pomiaru
|
1 |
Uzyskanie wysokiego poziomu (min 80%) rozpoznawalności marki firmy oraz WEZiT na poziomie wirtualnych firm studenckich oraz w regionie dolnośląskim
|
Liczba respondentów znających markę / liczba wszystkich badanych respondentów x 100%
|
2 |
Uzyskanie wysokiej jakości usług (poziom obsługi klienta 99%) do 2015 i utrzymanie jej na danym poziomie do 2020 roku
|
Liczba kontaktów (zleceń) zrealizowanych bezbłędnie (czas, kompletność) / liczbę wszystkich kontaktów (zleceń) x 100%
|
3 |
Zamknięcie luki kompetencyjnej firmy do końca 2015 roku
|
Liczba pożądanych kompetencji vs liczba posiadanych kompetencji
|
4
|
Pozyskiwanie minimum 3 nowych klientów rocznie i utrzymywanie dotychczasowych (na poziomie min 80%)
|
Liczba klientów rocznie oraz liczba klientów w danym roku / liczbę klien-tów w roku poprzednim x 100%
|
5
|
Wprowadzenie min 1 nowego produktu rocznie i utrzymanie rosnącej dynamiki sprzedaży dotychczasowych produktów / usług
|
Liczba nowych produktów / usług w roku oraz dynamika sprzedaży
|
6
|
Zapewnienie rosnącej dynamiki zleceń
|
n – liczba zleceń w roku x, min n+1 zleceń w roku x+1)
|
3. Cele operacyjne
- uzyskanie wysokiego poziomu (min 80%) rozpoznawalności marki firmy oraz WEZiT na poziomie wirtualnych firm studenckich oraz w regionie dolnośląskim
- utworzenie strony internetowej wirtualnej studenckiej firmy konsultingowej do 30.06.2014 r.
- zorganizowanie dwóch spotkań otwartych do końca roku 2014odbycie dwóch wizyt studyjnych w przedsiębiorstwach zlokalizowanych na Dolnym Śląsku do końca roku 2014 r.
- zorganizowanie ogólnodostępnego seminarium, podsumowującego pierwszy rok funkcjonowania wirtualnej studenckiej firmy konsultingowej w grudniu 2014 r.
- odbycie dwóch wizyt studyjnych w ciągu roku w innych wirtualnych firmach studenckich
- opracowanie strategii marketingowej na okres od 2014-2020 do końca 2014 ro-ku
- uzyskanie wysokiej jakości usług (poziom obsługi klienta 99%) do 2015 i utrzyma-nie jej na danym poziomie do 2020 roku
- opracowanie systemu jakości do końca roku 2014
- opracowanie strategii obsługi klienta do końca 2014
- akulturacja (ustalenie w wdrożenie norm i zasad zachowania w firmie i w relacji wewnętrznych i zewnętrznych)
- zamknięcie luki kompetencyjnej firmy do końca 2015 roku
- ustalenie profilu kompetencji firmy do czerwca 2014 r.
- opracowanie ścieżki rozwoju kariery dla pracowników wirtualnej studenckiej firmy konsultingowej do końca roku 2014 r.
- opracowanie systemu rekrutacji pracowników do WSFK do końca czerwca 2014 r.
- przeprowadzanie rocznie, minimum czterech szkoleń pracowników WSFK
- opracowanie zasad i programu stażu dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów do końca kwietnia 2014 r.
- pozyskiwanie minimum 3 nowych klientów rocznie i utrzymywanie dotychczaso-wych (na poziomie min 80%)
- identyfikacja i analiza potrzeb potencjalnych klientów wśród przedsiębiorstw oraz innych wirtualnych firm symulacyjnych
- zorganizowanie minimum dwóch prezentacji ofert WSFK w ciągu roku dla po-tencjalnych klientów
- projekt kampanii reklamowej firmy do czerwca 2014 r.
- wprowadzenie min 1 nowego produktu / usługi rocznie i utrzymanie rosnącej dy-namiki sprzedaży dotychczasowych produktów
- opracowanie oferty szkoleń i warsztatów dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów do końca roku 2014 r.
- organizacja otwartych spotkań z „gwiazdami biznesu” do końca roku 2015 r.
- zapewnienie rosnącej dynamiki zleceń (n – liczba zleceń w roku x, min n+1 zleceń w roku x+1)
- publikacja na firmowej stronie internetowej dotychczasowych sukcesów osią-gniętych przez Firmę