Rozpoczęliśmy spotkanie od Warsztatów na temat „Konsulting – spojrzenie praktyka”, które poprowadziła Doktorantka naszego Wydziału Pani Małgorzata Asejczyk-Woroniecka. Szkolenie było bardzo interesujące i pomocne dla działalności naszej firmy. Poznaliśmy praktyczne aspekty konsultingu, trudności w pracy konsultanta oraz najczęstsze błędy popełniane przez konsultantów. Autorka warsztatów zainspirowała nas do stworzenia Kodeksu Etyki Konsultanta.
Po szkoleniu zrobiliśmy zdjęcie pamiątkowe pracowników naszej firmy.
W tym dniu gościliśmy również Dyrektora Obsługi Klienta jeleniogórskiego oddziału Banku PKO BP Panią Monikę Szulak-Olesiak, która zaprezentowała nam aktualne oferty pracy oraz, co szczególnie nas zainteresowało, możliwości i warunki odbywania studenckich praktyk zawodowych.
Dowiedzieliśmy się również jak przebiega rozmowa kwalifikacyjna w Banku PKO BP i jak powinniśmy się do niej przygotować. Poznaliśmy obowiązujące standardy obsługi klienta banku.
Dział Promocji i Rozwoju
Aleksandra Bolejko
Kamil Piotrowski