Harmonogram rekrutacji

Harmonogram dodatkowej rekrutacji na I rok studiów stacjonarnych 


Harmonogram

dodatkowej rekrutacji na I rok studiów stacjonarnych pierwszego stopnia

na Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

w roku akademickim 2012/2013

LIPIEC 2012

I.    Terminy elektronicznej rejestracji kandydatów: od 16.07.2012 r. do 30.07.2012 r. (wypełnienie zgłoszenia rekrutacyjnego i ankiety osobowej studenta oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej)

II.    Terminy rekrutacji

1)    termin składania dokumentów w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – od 31.07.2012 r. do 14.08.2012 r. do godziny 15:00. Niezłożenie wymaganych dokumentów w terminie, mimo wcześniejszej rejestracji elektronicznej, jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w rekrutacji na studia stacjonarne.

2)    ogłoszenie listy przyjętych na I rok w wyniku rekrutacji dodatkowej (w formie komunikatów na indywidualnych kontach kandydatów) – do 16.08.2012 r. do godziny 16:00.

3)    wysyłanie decyzji o przyjęciu na studia stacjonarne w roku akademickim 2012/2013 – od 3.09.2012 r. do 5.09.2012 r.

SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2012

I.    Terminy elektronicznej rejestracji kandydatów: od 01.08.2012 r. do 17.09.2012 r. (wypełnienie zgłoszenia rekrutacyjnego i ankiety osobowej studenta oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej)

II.    Terminy rekrutacji

1)    termin składania dokumentów w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – od 3.09.2012 r. do 26.09.2012 r. do godziny 15:00. Niezłożenie wymaganych dokumentów w terminie, mimo wcześniejszej rejestracji elektronicznej, jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w rekrutacji na studia stacjonarne.

2)    ogłoszenie listy przyjętych na I rok w wyniku rekrutacji dodatkowej (w formie komunikatów na indywidualnych kontach kandydatów) – do 27.09.2012 r. do godziny 16:00.

3)    wysyłanie decyzji o przyjęciu na studia stacjonarne w roku akademickim 2012/2013 – od 27.09.2012 r. do 29.09.2012 r.

Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna działa

od 25.06.2012 do 18.08.2012 i od 3.09.2012 do 29.09.2012 r.

w godzinach od 9:00 do 15:00, a w soboty od 9:00 do 12:00

w sali nr 55a, Budynek A (I piętro), ul. Nowowiejska 3

Wymagane dokumenty, które należy złożyć w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:

•    wypełniona i podpisana ankieta osobowa dostępna na indywidualnym koncie kandydata,

•    wypełnione i podpisane zgłoszenie rekrutacyjne wraz z aktualnym adresem e-mail dostępne na indywidualnym koncie kandydata,

•    oryginał świadectwa dojrzałości oraz jego kserokopia,

•    oryginał i kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej (tylko osoby, które na maturze nie zdawały przedmiotów wymaganych podczas rekrutacji),

•    dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej,

•    kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu w komisji rekrutacyjnej),

•    dwie fotografie legitymacyjne bez nakrycia głowy,

•    osoby niepełnosprawne, które będą ubiegały się o świadczenia z tytułu niepełnosprawności, dodatkowo kserokopię aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

Dokumenty nie muszą być dostarczane osobiście.


zamknij
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem