Harmonogram
dodatkowej rekrutacji na I rok studiów stacjonarnych pierwszego stopnia
na Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
w roku akademickim 2012/2013
LIPIEC 2012
I. Terminy elektronicznej rejestracji kandydatów: od 16.07.2012 r. do 30.07.2012 r. (wypełnienie zgłoszenia rekrutacyjnego i ankiety osobowej studenta oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej)
II. Terminy rekrutacji
1) termin składania dokumentów w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – od 31.07.2012 r. do 14.08.2012 r. do godziny 15:00. Niezłożenie wymaganych dokumentów w terminie, mimo wcześniejszej rejestracji elektronicznej, jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w rekrutacji na studia stacjonarne.
2) ogłoszenie listy przyjętych na I rok w wyniku rekrutacji dodatkowej (w formie komunikatów na indywidualnych kontach kandydatów) – do 16.08.2012 r. do godziny 16:00.
3) wysyłanie decyzji o przyjęciu na studia stacjonarne w roku akademickim 2012/2013 – od 3.09.2012 r. do 5.09.2012 r.
SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2012
I. Terminy elektronicznej rejestracji kandydatów: od 01.08.2012 r. do 17.09.2012 r. (wypełnienie zgłoszenia rekrutacyjnego i ankiety osobowej studenta oraz wniesienie opłaty rekrutacyjnej)
II. Terminy rekrutacji
1) termin składania dokumentów w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej – od 3.09.2012 r. do 26.09.2012 r. do godziny 15:00. Niezłożenie wymaganych dokumentów w terminie, mimo wcześniejszej rejestracji elektronicznej, jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z udziału w rekrutacji na studia stacjonarne.
2) ogłoszenie listy przyjętych na I rok w wyniku rekrutacji dodatkowej (w formie komunikatów na indywidualnych kontach kandydatów) – do 27.09.2012 r. do godziny 16:00.
3) wysyłanie decyzji o przyjęciu na studia stacjonarne w roku akademickim 2012/2013 – od 27.09.2012 r. do 29.09.2012 r.
Wydziałowa Komisja Rekrutacyjna działa
od 25.06.2012 do 18.08.2012 i od 3.09.2012 do 29.09.2012 r.
w godzinach od 9:00 do 15:00, a w soboty od 9:00 do 12:00
w sali nr 55a, Budynek A (I piętro), ul. Nowowiejska 3
Wymagane dokumenty, które należy złożyć w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej:
• wypełniona i podpisana ankieta osobowa dostępna na indywidualnym koncie kandydata,
• wypełnione i podpisane zgłoszenie rekrutacyjne wraz z aktualnym adresem e-mail dostępne na indywidualnym koncie kandydata,
• oryginał świadectwa dojrzałości oraz jego kserokopia,
• oryginał i kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej (tylko osoby, które na maturze nie zdawały przedmiotów wymaganych podczas rekrutacji),
• dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej,
• kserokopia dowodu osobistego (oryginał do wglądu w komisji rekrutacyjnej),
• dwie fotografie legitymacyjne bez nakrycia głowy,
• osoby niepełnosprawne, które będą ubiegały się o świadczenia z tytułu niepełnosprawności, dodatkowo kserokopię aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
Dokumenty nie muszą być dostarczane osobiście.