Zaproszenie od organizatora:
„Szanowni Państwo,
zwracamy się do Państwa z prośbą o przekazanie studentom i doktorantom Państwa Uczelni zaproszenia na 2. edycję Międzynarodowej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej pt. „(Nie)równość. Oblicza współczesnej Europy.''.
Jesteśmy przekonani, że udział w 2. MIKN Państwa studentów(-tek), jak i Doktorantów(-tek) jest szansą na podjęcie szerokiej dyskusji między dyscyplinami wśród badaczy z całego świata, na temat, który współcześnie wymaga szerszych badań. Jednocześnie jest to okazja do pierwszego wystąpienia z referatem naukowym, na wydarzeniu, które odbywa się pod patronatem instytucji takich jak Komisja Europejska, czy Uniwersytet Wrocławski. Z uwagi na hybrydową formę konferencji: stacjonarną we Wrocławiu, jak i zdalną na platformie ZOOM wydarzenie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych osób.
Mamy ogromną nadzieję, że w dniach 19-21 listopada 2021 r. będziemy mieli okazję spotkać się z Państwa przedstawicielami.
Więcej informacji o wydarzeniu znajdą Państwo w załączonych poniżej dokumentach konferencyjnych. Na zgłoszenia uczestników chętnych wygłosić swój referat czekamy do 15 października.
W wydarzeniu można brać zarówno czynny, jak i bierny udział.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na adres kn.ide@uwr.edu.pl.
Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania zarówno Państwa, jak i studentów(-ek).
Z najserdeczniejszymi pozdrowieniami,
Wiktoria Morawska
Prezeska Koła Naukowego Interdyscyplinarnych Działań Europejskich”
Materiały dotyczące konferencji:
1. Opis konferencji w języku polskim: https://docs.google.com/document/d/10gPuqx-sz-LxG00e5HzNjry3wCz86gH75Sc2mln-hOU/edit
2. Opis konferencji w języku angielskim: https://docs.google.com/document/d/1svV-C3DnqkMZKP33wshmUULsBwLNTrJdY6-So0IeUTM/edit
3. Link do formularza zgłoszeniowego (udział bierny): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrNJsbLLFU1RzMZnjvWsO4zp7OeAl7wIGMP7ga9nkSxU-jhw/viewform
4. Link do formularza zgłoszeniowego (udział czynny): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdTGaJ-XAwE-cNse90LiunwZE8UzCJoTqiXjVUlvqQ6TaY1qA/viewform
5. Link do wydarzenia na portalu Facebook:
6. Materiały promocyjne: https://drive.google.com/drive/folders/1JnPbiMTwCM0O4nuML-MZ33RZZ0bL205C?usp=sharing